maanantai 24. maaliskuuta 2014

osasto

Moikka elikkäs en oo päässy kirjottelemaan tänne hetkeen joten normaalin tylsät pahoitteluni niille jotka ovat uusia kirjoituksiani kaipailleet. Torstai iltana mulla soi puhelin ja puhelu olikin yllätys yllätys täältä kotkan äitiyspolilta, sielä nainen ilmoittaa että mun pitää raahata itseni ja masuni seuraavaksi päiväksi kello 9 tänne kotkaan... Ne mun sappi arvot oli noussu pilviin elikkäs lukema oli huimat 58! Eihän siinä sitten muu auttanut kun tulla taas tänne otsa kurtussa tutkimaan tilanne ja ottamaan lääkärin määräyksiä vastaan.. Lääkäri näki parhaakseni että jäämme Lölliksenkanssa tarkkailuun.. Lääke annostus nostettiin 9 tabuun per päivä, sydänkäyrä otetaan 3kertaa päivässä ja joka toinen päivä on otettu verikokeet joista kerkesin näin maanantaina innostumaan että olisi tulokset tullu ja olis saanu tietoja kotiin pääsystä mutta huomiseen joudun odottelemaan.. Äh! Pääasia tietenkin ja yksinkertaisesti on se ettei Lölliksellä tai miul oo hätää :) ja että ollaan hyvien hoitsujen käsissä! Oon siitä enemmän ku kiitollinen! Mutta kyllä tää käy aika turhauttavaks kun elää pienessä epätietoisuuden ihmemaassa koko ajan. Kätilö sanoi että ei annettais raskauden mennä 37-38 viikkoja pidemmälle elikkäs käynnistys ois edessä. Voi kun meinaa itku tulla kun mietin että täällä on kohta mun tyttö valloittamassa maailmaa, toivottavasti oon hyvä äiti tai oikeestaan super hyvä kun en mie haluu kun parasta mun likalle !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :-)