maanantai 10. maaliskuuta 2014

monday

Ihanan perinteinen maanantai.. kaikkia vit**** ahistaa ja ärsyttää.. hymy on niin herkässä ja hirveesti kaikkia luovia ideoita! Missasin tänään vissiin neuvolan.. ja neuvola korttini on nähtävästi kadonnut muutossa samoin tä'rkeitä valokuvia ja muistoja meni siinä pussukassa.. noh ei muutakun keräilemään uusia semmoisia.
Aamulla kövin taas verikokeissa.. aina yhtä ällöttävää ja huomenna aamusta kotkaan taas.. Plääh mutta 
pakko siellä on ravaa koska mulla todettiin se raskaushepatoosi mutta en jaksa siitä sen enempää kirjoittaa,
ne googlettakoot ketkä eivät tiedä mikä se on..
Jessenkanssa kiukuttelua koko päivä mm.. yrittääköhän Jesse valmentamaan mua jotenki tähän äitiyteen vinkkaamalla että tällästä se sitten on teini ikäsenkanssa! KOITA TOTTUU!
:--D en tiedä...

Ahh eilen näin mun ihanaa maailman lutusinta serkku poikaa jota mulla on kauhee ikävä koko ajan! 
maailman paras kolmijalkainen otus!


siinä se on! niin ihana vekkuli poika!

Piristin itteeni verikokeitten jälkee ostamalla Löllikselle tumput jotka maksoivat huiman 1e 


ei mulla nyt oikein muuta tylsää tällä erää! 
yritän piristyä ja tehdä jonku kivemman postauksen joku kaunis päivä :--D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :-)