torstai 6. maaliskuuta 2014

ole sinnikäs

moikka

Kirjoitin aijemminkin blogia mutta ajattelin aloittaa uuden blogin koska elämäntilanteeni on muuttunut aika roimasti. Elikkäs ilman mitään pidemmän kaavanmukaisia liirum laarumeita, täällä olisi laskettu aika tuossa 1.5.14 :) siis kyllä odotan pientä tyttö vauvaa. 

Halusin alkaa kirjoittamaan tätä blogia niille jotka tuntevat olevansa yksin tai niille äideille/ odottaville jotka tuntevat elämänsä välillä vähän hankalaksi, niinkuin otsikkokin jo jotain kertoo niin mielipiteeni tästä elämästä on se ettei kaiken tarvitse olla niin "idyllistä tai täydellistä"

terv. tuleva YH! :D

Siinä siis oli pieni esittely teksti :--) 
Muutin pari päivää sitten erilleen entisestä poikaystävästäni ja aloin rakentamaan uutta elämää odotellen seuraa tänne elikkäs minun pikku tyttöäni. Eihän tässä olekkaan enään kuin vajaa 2 kuukautta niin jospa huoneet täyttyisivät äänillä ja ilolla. Jännittää todella paljon miten tästä kaikesta selviän mutta uskon jos olen tarpeeksi sinnikäs, ajattelen positiivisesti, en ota asioita liian vakavasti ja olen vaan oma itseni.

Yksin odottaminen on rankkaa siinä mielessä että ei ole ketään kelle kiukutella kun siltä tuntuu ja ei ole ihmistä vierellä kehen turvautua joka hieroisi kipeitä jalkojasi ja lähtisi keskellä yöllä abc:lle hakemaan sinulle sitä maitoa jota tekee niin paljon mieli että itku meinaa tulla. Nämä asiat on tehtävä itse :--D mutta sanonpahan suoraan että ei ole minun elämääni haitannut! 
Minä kaipaan siinä että olisi se toinen sitä että olisi joku kenenkanssa söpöillä tätä asiaa ja olisi niin kiva että rinnalla olisi ihminen joka aidosti välittäisi.

Mutta siitä ei sen enempää olen yksin ja that s it !

Tosiaan kotia tässä rakentelen vai pitäisikö sanoa pesää :--D 
Pahoittelen ettei mulla ole nytten hyvää kameraa mutta otan tolla puhelimella niin hyviä kuvia kun vaan saan-

Käväsin tossa pelastus armeijan kirpparilla huvikseen kattelemassa kun ei kauheesti rahaa ole tällä hetkellä niin tommoisia löysin ja hintalappujen mukaan hinnaksi piti tulla yhteensä 5,50e mutta nainen kassalla velotti vain 2,25e :--) ja tosi hyvä kutoisia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :-)