tiistai 1. heinäkuuta 2014

Sade päivästä sade päivään!

Pyykki tupa on varattu ja toista viikkoa sataa vettä.. siivous päivä pidettiin toissapäivänä ja pian huomaa että tekeminen uupuu?

Eilen käytiin vihdoin ja viimein hoitamassa rästiin jääneet paperi asiat kaupungilla ja sain viimein tiputettua postilaatikosta Nerin kirjakerho kaavakkeen :)! Yleensä pidän kaikkea tollasta ihan turhana rahan menekkinä mutta kyllä lapsella pitää kirjoja olla ihan pienestä alkaen ainakin mun maalaisjärjellä ajateltuna ja tottakai minäkin välillä syyllistyn mainosten urhriksi nimittäin tilaaja lahjana saa aivan uskomattoman söpön pehmokirja paketin!

Jesse on kova harrastamaan x-boksin pelaamista ja ah niin hermoja raastavaa kuunnella kun se hakkaa jotain pyssy pelejä... tai änäriä. Oon itsekkin senkanssa pelaillut niitä pelejä just silloin kun on oikeesti tylsää mutta en mä jaksa pelata 100 änäri peliä putkeen vaan mulle tulee jännetupin tulehdun jo yhdestä pelistä.

Mutta eilen löysin ongelmaan ratkaisun! Jesse käy puolenkuun peleissä missä myydään käytettyjä pelejä. Pari kertaa se on tullut sieltä joku pyssypeli kourassa kotiin ja mä kysyn että eikö siellä tosiaan ole mitään sellaista peliä mitä mä jaksaisin pelata? Muistan lapsuudestani kaikki mahtavat tasohyppely pelit sun muut seikkailut! Ne oli niin ihania :--D!

Eilen mä sit uskaltauduin itse mukaan tähän kyseiseen peli kauppaan ja löysin kuin löysinkin aivan mahtavat pelin sieltä nimittäin RAYMAN! Aivan loistava ja jos suinkin löytyy useampi kuin yksi ohjain niin sitä voi pelata peräti 4 ihmistä samaan aikaan! Eilen sitten illala kokeiltiin sitä kolmestaan että Serkku poikanikin oli mukana! En oo moneen kuukauteen nauranut niin paljon kuin eilen! Aivan loistavan hauska peli ja viellä sen voisi nimetä seurapeliksikin!




Suosittelen kaikille jotka ovat kyllästyneet tuijottamaan änäriä ja pyssypelejä ! Käytettynä peli maksoi vain 14,95 ja niin hauska on että maksaa kyllä itsensä takaisin :--D

Ja pakko tännekkin hehkuttaa että nyt on keittiössäni pöytä! vihdoin ja viimein. Ja olen tälläkin hetkellä majoittanut itseni sen ääreen kirjoittamaan teille ja ajatus luistaa paljon paremmin kun ei tuo pyssyjen pauke tänne kuulu :--) MIELI LEPÄÄ

Ja tässä viellä erittäin huonolaatuinen kuva pöydästä koska kamerastani on patterit loppu enkä ole viellä raaskinut ostaa uusia.


p.s pöytä maksoi 40e kahden baarijakkaran kanssa ja kaksi melkein samallaista jakkaraa minulta jo löytyikin täältä kotoa ja olen enemmän kuin tyytyväinen ja uskon että viihdyn tämän pöydän äärellä paremmin kun sen vitivalkoisen desing pöydän :--)! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :-)