sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Niin pahalta kuin se tuntuukin

Musta tuntuu että tänään, juuri tänään on se päivä kun sain kysymykseeni vastauksen.. Päässäni syttyi lamppu!

Aina olen miettinyt mikä meni meidän suhteessa vikaan, olen niin monesti pyöritellyt eri ajatuksia ja tehnyt omia typeriä analyyseja.. Mutta oishan mun pitänyt jo aikasemmin tajuta ilman sanomistakin, niinkuin se asia jo tuolla kuka mä olen? blogi tekstissäkin lukee?

Eli aloitetaanpa, kun tapasimme olin nuori hölmö ainakin omasta mielstäni. Juhlin ja rellestin menemään, olin enemmän hukassa kuin nyt. Elämäni oli pelkkää juhlimista ja sumua ainakun töiltäni ehdin.. Olin mielestäni kamala ihminen yök..

Sitten asiat muuttui, kun olin tarpeeksi juhlinut ja kolunut läpi kymenlaakson baareja, havahduin asialle
EI KIINNOSTA. Mua alkoi kuvottaa mun elämä ja elämän tyyli.. Halusin "normaalin elämän"

Mun käsite normaalista elämästä = käydään töissä, pidetään kodista huolta jne..
Halusin muuttua, halusin kovasti olla parempi ihminen? Joka päivä yritän, yritän olla reipas, kiva siisti ja fiksu..

Mutta tänään sain sellaisen käsityksen että mun pitäis olla viimisen päälle tälläytyneenä tuolla kylillä viipottamassa ja juhlimassa ja tekemässä kaikkea helv... siistiä?

Mulle sanottiin ---> susta on tullu kauhee jyyrä! kunnon hemuli. Ja tää mulle sanottiin ihan tosta noin vain normaalin keskustelun yhteydessä ehkä hivenen siinä oli huumoriakin mukana mutta mulle iski kauhean pahamieli.. Jyyrä joka päivä siivoilee, hoitaa vauvaa ja kirjoittaa tietokoneella blogia ja muuta..
Kommentin jälkeen kipitin vesssan kautta tänne makkariin ja tokasin että menen nukkumaan että jaksan huomennakin jyyrätä :DD

Matkalla makkariin katsoin itseäni peilistä.. ja siellä oli NUTTURA.. meikitön naama.. REIKÄSET kulahtaneet "koti" leggarit, toppi ja huppari.. En taida olla enään hauska, rento tai edes minkään näkönen ja sitten ihmettelen mikä meni pieleen.. se pieleen mennyt asia taidan vain ja ainostaan olla minä.

Olo on ku kirppari tavaralla, kulahtanut ja nukkainen hieman rikkikin ei muutakun halvalla myyntiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :-)