torstai 20. marraskuuta 2014

Aamu arkea ja onnelisuuden hetkiä

Ihanaa, heti herättyäni kuvio oli ihan selvä, oli selvät ajatukset mitä teille kirjottaisin tällä erää.
Oon viime aikoina onnistunut hankkimaan hirveesti uusia lempinimiä mm. ressipylly, kiukkuperse, ja hassu tyttö. Selailin aijempia kirjotuksiani ja onhan niissä vähän sellasta vali vali hommaakin joten nyt jos pysähdytään hetkeksi hallinallejen maahan, hymyillään ja ollaan onnellisia.

Eilen eräs tuttava kirjoitti facebookkiin tekstin tyyliin "kaikki on paskaa koska kyllästyttää" mites teillä? Hetken hiljaa mietin itsekseni ja vilkaisin lipastonpäällä lojuvaa laskupinoa ja sieltä se ajatus lävähti päähäni, olen onnellinen :--) aidosti onnellinen!

Vaikka rahaa ei olekkaan liiemmin ylimääräiseen niin silti olen onnellinen.
Vaikka kaveri piiristäni jouduin pitkin hampain karsimaan ihmisiä pois niin olen onnellinen.
Vaikka en pääse silloin kun tahdon, torille tanssimaan lambaadaa,

Mulla on ihana koti jossa viihdyn vaikka olisikin pientä sotkua
Mulla on maailman ihanin paras ystävä Roosa joka ymmärtää että en aina jaksa
Mulla on miljoona syytä olla onnellinen.

Olen vasta tutustunut aivan ihanaan ihmiseen ja toivon että saan joskus jatkossakin mainita hänestä.
Pasi piristi mun aamua kyselemällä kuulumisia, välillä alan vainottelemaan että oon raskaana kun herkistyn tollasestakin jutusta mutta me ollaan Pasinkanss nähty viimeks vuos sitten ja kyllä mä oon monet illat miettinyt että miten sillä menee. On ihanaa se kun jotkut ihmiset eivät lähde kulumallakaan elämästäsi, on ihmisiä jotka ymmärtävät että vaikka ei vuoteen puhutakkaan ja kynsin ja hampain revitä aikaa jostain pikaiseen kahvitteluun  niin se ei tarkoita sitä etteikö oltaisiin ystäviä.

Tällä hetkellä fiilis on hämmäntyneen onnellinen kun mietin kaikkia asioita jotka ovat hyvin, istun tässä tyhmä virne naamalla ja näytän siltä kun joku olisi juuri käynyt sujauttamassa hattuuni munan :--D'
Vauvakin naureskelee varpailleen ja viestittää katseellaan että kyllä tästä hyvä tulee!

Vauva syö sukkaa ja tajusin että ilman toista ei olisi kolmatta joten pakko se on Jesseäkin kehaista varsinkin viime kuukaudet ovat menneet yllättävän kepeästi ja hyvin, olen saanut vapaa aikaa enemmän, en ole ollut enään niin usein turhien kiukkujen kohde ja muutenkin asiat ovat alkaneet rullamaan. (koputan puuta)

Ällö onnelisuuden täytyneinen postaus ja helkutin tylsä mutta pakko oli tasapainottaa näitä avautumisia. Ja teki todella hyvää psyähtyä hetkeksi miettimään mitkä asiat on hyvin, kun aina sitä nukkumaan käydessään miettii vain niitä asioita mitkä valuu pitkin reittä!

DON´T WORRY BE HAPPY!

Aamu Puuro

Eilisen tiskit säästetty aamuksi

Hella jäännyt päälle puuronkeiton jälkeen

Päikkäreille valmis vauva

Äidin aamiainen, välipala ja lounas

Iskä vahtii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :-)