torstai 16. lokakuuta 2014

Petteri punakuono ja muut joulu stressit

Apua! Tätä mä oon kironnu viimiset parikuukautta.. Joulu oi se niin ihana joulu!

Joulu nimeltään harjotus joulu! Neri on jouluna 9kk :-o! Apua miten vanha jo silloin!

Niinkuin me kaikki myös minä haluan antaaa Neidille täydellisen joulun vaikka onkin vasta niin pieni! Aijon hommata joulukuusen ja pieniä joulukoristeita! Tarkotus olisi löytää halvalla myös punertavat jouluverhot! Jesse ei ressaa päin vastoin, tuntuu kun painais koko joulun ihan villasella!
Hokee: Se on VAAN joulu. Mikä vaan joulu? Mulla ei ole ikinä lapsena ollut vaan joulua!
Eikä tule olemaan minunkaan lapsellani!

Ikinä en ole kotonani tehnyt jouluruokia mutta tänä jouluna olisi tarkoitus!
Haaveenani olisi että olisimme Nerinkanssa äidilläni tuollain 24pv ja Jesse olisi meidänkanssa tässä mun luona 25pv. Mutta niinkuin oon itselleni yrittänny jankata ja lievittää stressiä että tämä on vain harjotus joulu! Eli ei haittaa jos pallot puuttuvat kuusesta tai että kinkku palaa poroksi uuniin!

Pipareita! Piparkakkutalo! Jouluvaloja! Kynttilöitä! Joulukukkia niin että tuoksuu! Ja rauhallista yhdessä oloa!

Mutta mitä 9kk tytölle lahjaksi? Kun katson tyttöäni juuri nyt hän syö rapisevaa pehmokirjaa, naureskelee sille ja juttelee. Voiko olla parempaa kun rapiseva pehmokirja?
Ehkä paketoin sen johonkin viellä rapisevampaan paperiin :--D

Ei vaan tässä olisi listaa mitä olen suunnitellut näin alustavasti


                            Tämä keinuheppa olisi tarkoitus löytää käytettynä




Pitäähän joka vauvalla olla muutama klassikko lelu





Kumi ankat/ kylpy ankat! Neri rakastaa polskimista isossa ammeessa joten nämä on pakko saada ja voi ottaa saunaleluiksikin mukaan!






Tämän pöllön löysin e baysta ja en ole varma onko tämä tulossa minulle vai Nerille :--D rakastuin aivan valtavasti tähän!

Tälläiset olisi tarkoitus pukinkonttiin saada :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :-)