sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Kun äiti on väsynyt

Olen ollut viimeaikoina todella väsynyt joka johtuneen varmaan Nerin hampaiden tulosta..
Koitan käydä ajoissa nukkumaan mutta kun menen sänkyyn pyörin ja mietin kaikkea mahdollista mitä ei ehdi päivän aikana mietiskellä. Ja on vaikea saada unta kun mietin että herääkö tyttö pian kiukkuamaan hampaitaan.. Neri on alkanut heräilemään aikaisin siis olemme hyvästelleet myöhäiset aamut, tilalla on niin ihanat aikaiset aamut. Mitä, vastahan minä nukahdin?

Yritän ottaa päikkäreitä samoihin aikoihin kuin Neri mutta kun menen sänkyyn hoen vain itselleni "nukahda nopeasti, nopeasti nyt niin ehdit nukkua" ja Neri jo herääkin.. Se taas niistä päikkäreistä..
Ja kun Jesse on ollut tytönkanssa olkkarissa ja minä olen koittanut pienentää silmäpussejani makkarissa niin ei siitäkään tule mitään, ei niin mitään. Tyttö juttelee olkkarissa ja kuuntelen vain hänen jorinoitaan ja kävelen kuin haamu kahvin keittimelle.. väsymys alkaa tuntumaan lihaksissa..
Jalka ei meinaa nousta ja koko kehoni vetää itseään alaspäin.. suutun herkästi kädestäni tippuvalle tiskiharjalle tai jollekkin muulle..

Eräspäivä mua ihan hirveeesti huvitti tän facebookin äityleitten eräs päivitys jossa luki tyyliin näin
= Hei te äidit olen yhden lapsen äiti ja kysyn teiltä kuinka saatte päivänne kulumaan lastenkanssa kun itse en meinaa saada mitenkään?

MITÄ? Onko jollain tosiaan noin paljon turhaa aikaa että pitää kysyä apua sen kuluttamiseen?
Mulle se aika tänne vaan! Mulla on kyllä käyttöä ajalle! (kelläpä ei)

Vauvan hoitoa senkanssa seurustelua leikkiä puuhastelua nukutusta syöttöjä pesuja!
Ruoanlaittoa siivousta.. siivous ei lopu koskaan ei ikinä ei milloinkaan. Aina löytyy jokin kaappi joka vaatii järjestelyä tai muuta.. Tässä katson kello se on 18:40 Joten tämä äiti jolla ei ole aikaa lähtee taistelutantereelle ---> Ilta kylpy, väsyneet yökkärin pukemis hetket ja puuron ohjailut vauvan suuhun ja nukuttelemaan!

Tässä tulee Vielä kasapäin suurenmoisen suloisia pikku mallistani jolla on yllään löytö!
Löytö tosiaan! Olen selannut kaikki fb kirpparit ja muut että olisin löytänyt tuon paidan ok hintaan mutta turhaan... Löysin tämän ihanuuden kuitenkin niinkin hassusta paikasta kuin oma kaappi!
Muutama kuukausi sitten isäni kihlattu toi meille 2 laatikollista vähän isompia vaatteita ja muistan kuinka kiireessä kävin ne nopeasti läpi ennen kauppa reissua. Ja eilen muistin laatikoissa olleen talvisempia pipoja ja sitten löysin tämän paidan myös! Aivan ihana yllätys väsyneeseen arkeen!








Pirteämpää viikonalkua kaikille toivoo Sinna & Neri <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :-)