torstai 1. toukokuuta 2014

nyt on juhlat juhlittu!

Pakko oli taas tulla kertomaan tänne mietteitäni. Sillä harkitsen vakavasti alkoholin jättämistä elämässäni, eilen olin juhlimassa vappua ja samalla tulevia synttäreitäni ja koin koko juhlimiosen ihan turhaksi!
Oli ihanaa nähdä kavereita ja kaikkia tuttuja mutta muuta kivaa siinä en taaskaan nähnyt..
hirveä olo vaan ollut koko päivän!

Meinasin myös huomisesta lähtien alkaa syömään terveellisemmin ja liikkumaan enemmän tai tällä hetkellä tarkoitan sillä sitä että voisin vaunujenkanssa ihan lenkkeilläkkin eikä aina vaan jämähtää tähän keskustaan olevinaan ulkoilemaan! Tupakoinnista en sano mitään enkä lupaa mitään koska se on paheeni josta tahtoisin eroon mutta joka tuntuu tuskallisen vaikealta mutta (ehkä vielä joskus).

Mietin myös tänään asiaa että miksi nykypäivänä se rakkaus ei kestä.. miksi ihmiset eroaa koko ajan ja sitten taas alkaa rakentamaan uutta jonkun uuden kanssa? Mietin myös että löydänköhän mä ikinä ketään.. tai sitä oikeaa? Jotain joka rakastais mun tapaa kuorsata, jotain joka hymyssä suin kattelis mun kahvi kuppeja jotka lojuvat ympäri huushollia..jotain joka arvostais mun ajatuksia. Tällähetkellä musta tuntuu että en enään jaksa alkaa rakentamaan parisuhdetta, yhteistä kotia ja haaveilemaan yhteisestä tulevaisuudesta, en vaan enään jaksa koska olen joutunut muutaman kerran pettymään pahemman kerran. Olen myös kiusoitellut itseäni ajatuksella mikä mussa on vikana? Kaikissa meissä on vikoja mutta mitkä ovat omat vikani toisen ihmisen silmissä?


Tomi, Löllis ja Jesse :--)



Täytän 22v ja mulla on koko mun elämä edessä ja välillä musta vaan tuntuu että se on ohi.. tuntuu että mä oon jo nähnyt kaiken ja kokenu kaiken tarpeellisen paitsi lapseni kasvun. Rakastan Löllistä enkä halua että kukaan saa käsityksen puheistani että kaipaisin jotain muuta koska en kaipaa ( valehtelin) tottakai kaipaan yhtä asiaa jota en voi saada takaisin.. Tällä hetkellä joudun vain opetella elämään tämän kaipaukseni kanssa mutta onneksi tuo pikku piraija-kala antaa mulle niin paljon energiaa ja voimaa!

Hihi joo tosiaan eilen mun serkku poika Tomi tuli juhlimaan kanssani/kanssamme vappua! Jee! Oli kivaa..
eikä ilta olisi voinut olla yhtään parempi! Naurettiin, itkettiin ja vähän laulettiin :) Käytiin Tomin äiskänluona minä, Jesse, Tomi ja Löllis ja siitä sitten Tominkanssa jatkettiin kapakkaan ja valopilkut tuli tähän kotiin!
Mulla on vielläkin ihan kauheen paha mieli kun Jesse kerto että Löllis oli itkeny hirmusesti ja mikään mitä Jesse teki ei meinannu tepsii.. Ihan kauheeta kun en ollu kotona kun mun pikkusella oli selvästi jokin vinossa!
Onneksi kuitenkin Jesse pärjäs paremmin ku hyvin ja sai neidin rauhottumaan ja katselemaan unimaailmaa<3





Minä ja Serkkuni Tomi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :-)