maanantai 14. huhtikuuta 2014

Ollaan vaan

https://www.youtube.com/watch?v=wZ258m1beW0

Ihana toi biisi! Erinillä on muutenkin tosi hyviä biisejä! Mä tykkään.
Viikonloppu on menny laiskotellen ei oo ollut fiilistä oikein tehdä mitään sen kummempaa kuin vain olla..
Niinku Jesse sano et mun pitäs ehkä tehä muutakin kun istua kotona niin mä sit käväsin lauantaina kirpparilla ja tällä kertaa en uhrannut rahaa Löllikseen tosiaan sen takia kun saatiin Sirpalta kaks säkillistä vaatteita ja tosi kivoja semmosia niin päätin etten nyt haali mitään että ostan sitä mukaa mitä tarvitsee :)
Mutta tottahan toki sitä itselleen voi aina muutaman vaatekappaleen haalia lisää kaappiin, on tossa mun uudessa makkarissakin niin paljon kaappi tilaa niin millä muullakaan sitä niitä täyttelis ;) Ei mulla olis ikinä varaa maksaa uusista farkuista tai hupparista sitä 50-70euroa! Kauppojen hinnat nykypäivänä ovat niin naurettavia että en viitsi niissä edes hirveämmin käydä :)! Tällä erää löysin niken pinkin hupparin 2,50e,
HjaM:n verkkatakin 1,50e, mustan neuleen 2e, kesäks valkoset fireflyin sortsit 3e, ja vähän naisellisempi t-paita 2,50e ja Jesselle oli pakko ostaa kun löysin supermario sieni hupparin oli liian hauskan näkönen jäädäkseen sinne! Jesse on aina hauska kun ihmettelee et ostelen sille juttuja mut en voi sille mitään jos läydän jotain kivaa halvalla niin mun on pakko se ostaa ja jos Jesseä ei olis olisin varmaan antanu sen mun veljelle :--) Oon niin ilonen siitä et kirpparit on niin paljon nostanut suosiotaan ja ihmiset oikeasti tajuaa kuinka paljon siitä on hyötyä!
 Toissapäivänä hain pyykkini pyykkituvalta ja tajusin että melkein kaikki paidat ja hupparit mitä oli kuivumassa oli kirpparilta! Mun pikku sisko kävi yks päivä kylässä ja kysyi onko mulla mitään vaatteita mitä en enään käytä ja avasin vaatekaaappini niin siskoni tokas "miten sulla on näin paljon vaatteita" niin vastaus löytyi no koska kirppistelen :)! Huomenna olisi tarkotus lähtä pitämään pikkusiskolleni kirppis "opettelu" kierros ja näyttää sillekkin kuinka kivoja löytöjä siellä voi tehdä.. mulla ainakin joka kerralla tarttuu vähintään se 2 vaatekappaletta mukaan.. Kirppareilla kyllä huomaa myös niitä kun ihmiset ovat laittaneet vaatteille ylihintoja esim näin kivan neuleen vilkaisin merkkiä niin oli HjaM ja hinta pyynti 12e... Toivottavasti ihmiset kirppareilla tajuaa jättää tollaiset huomiotta koska ei mun mielestä kirpparin idea oo niinkään se rahan keräys vaan kierrätys! Ymmärrän merkki vaatteiden ylemmän hinnoittelun mutta en muuten.
Ristiäisiin pitäisi mekkoa katsoa jospa kirpparilta löytyis!

Tänään olen selannut toriakin siinä toivossa että kamera löytyisi mutta tunnetusti kun olen aika pihi ihminen niin en oikein tiedä minkähintaisen raaskisin ostaa kaikki vaihtoehdot tuntuu jotenkin päin liian kalliilta.. mutta tosiaan voisin isi papalle ja äidille vähän vihjasta tulevista synttäreistäni jos heillä olisi kiinnostusta osallistua..
Kuulen kyllä päässäni isäni sanovan " sulla on nyt lapsi et voi ostaa mitään turhaa" mutta eihän kamera ole turha kun lapsestani haluan muistoja napata!? Noh saa nähdä mikä on tuomio :--D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :-)